sunnuntai 21. marraskuuta 2010

Universumin kiiruhtaminen

Se olen minä, vieraileva tähtí Everything!

Jeditovereillani ei ole oikea asenne matikkajuhliin. Matematiikan laskemisen tulisi olla rentoa ja rauhallista. MUTTA SE ON VÄÄRIN. Silloin lasketaan kun osataan. Ja silloin lasketaan paljon ja nopeasti!

Olen myös tullut tulokseen, että laskurohkeus on täysin riippuvainen laskuseurasta. Ilman sopivaa laskuseuraa ei ole myöskään laskurohkeutta. Tästä siis täysin johtuu huono koemenestykseni. Kokeessahan olen täysin omillani täysin ilman jedillistä tukea.

Lakurohkeutta toivotellen Everything!


Something täällä mooooi!!!!

Rennon letkeästi on sujunut tämän aamun laskennot!
Everythingillä on erittäin raivokas suhtautuminen matematiikkaan. Minä ja rakas toverini Nothing suosimme sellaista hidasta letkeää ja verkkaista tapaa. Nyt laskua sekoittaa valtaisasti musiikki. Täytyy päästä SHEIKKAAAAAAA!!!!!!!!


-SOMETHIIIIIING!!!-

Nothing täälä tervehdys. Matemaattinen laskutuokiomme on saavuttanut ensimmäisen välietappinsa. Nostalgiatarkoituksista ostamani Metrostationin levy on laitettu cd-soittimeen ja äänet täysille. NYT TANSSITAAN, ILO ON SUURI!!!!

Everything on iha kiva.

-Nothing-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti