lauantai 20. helmikuuta 2010

Kokeen palautuksen jälkeen....

Ohops. Kestipäs kauan, että saan raportoiduksi tännekkin loisteliaan matikankokeen numeroni josta olen erittäin ylpeä! Nyt voin iloisesti julistaa, että minä Something todellakin pääsin läpi matikankokeesta!!! Epätoivo palautuksia odotellessa kasvoi miltei liian suureksi, mutta viimein suuri mahdillinen Jedi Master ojensi kokeen minulle. Pienet jedin sormeni kurottautuivat kohti koetta. Koskettivat sen reunaa. Tarrasivat kiinni tuohon ruutupaperiin, jonka sisällä koe numero oli piilossa. Raotin varovasti konseptia.... ja.... KAPPAS! 7+ WUHUU BILEET SE MENI LÄPI!!! Mä oon vaan niiiiiiin paras :P

Something kiittää ja kuittaa.

Kuvia tästä juhlallisesta hetkestä saattaa tulla himan myöhemmin jos niitä käsiini saan :)

-Something-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti